Bon dia lectors.
Com bé diu el títol, hui a classe hem fet una pràctica que consistia en fer una lectura oralitzada. El títol de la lectura seleccionada per la mestra ha sigut un article anomenat "Fer de mestres", tret del llibre "Des del sud valencià. Escrits de resistència i esperança", de Tudi Torró.
Ens ha donat el test el cual primer hem llegit en veu baixa per a nosaltres mateixos. Cal remarcar que el test está escrit en valencià i aquesta no és la meua primera llengua, però l'he entenc perfectament ja que heestudiat valencià tota la meua vida a pesar de que em costa un poquet.
Després de uns quants minutets en silenci per a que cadascú ho poguera llegir, ens hem posat en petits grups i ha hagut un anfitrió que ha tingut que llegir-nos una altra vegada el text per a tots els components del grup.
La meua percepció al tornar-ho a llegir una altra persona no ha canviat molt però sí que he posat més atenció i he pogut estar més atenta a alguns aspectes destacables seguint la lectura al mateix temps i l'he entès millor.
Finalment hem participat en conjunt tota la classe i el text ho ha tornat a llegir dues persones, cosa que m'ha servit d'ajuda. He sigut una persona que ha escoltat en tot moment però m'ha agradat molt la tàctica de llegir-ho un par de vegades sola i en conjunt amb la meua classe.
El contingut m'ha paregut de gran ajuda i pense que l'autora ens ha deixat una idea sobre els mestres molt clara ja que és informació actual i hem de tindre consciència sobre tot això que ens envolta dia a dia.
Espere que tingau l'oportunitat de llegir aquest fragment.
Fins prompte !!
Espere que tingau l'oportunitat de llegir aquest fragment.
Fins prompte !!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada